lundi 21 mai 2007

lady HUMPS

hari ini saya belanja ibu makan di marche dan juga menonton wayang
ini adalah hadiah hari ibu
kami membuat keputusan untuk menyambut pada hari ini kerana minggu lepas ibu amat sibuk
kami menonton cerita "blades of glory" yang sangat lucu dan menarik
saya amat menyayangi ibu saya
dia "best"

dan untuk pengetahuan umum
saya sedang sakit mata

mungkin kamu akan menyedari hal ini sesudahnya kamu melihat gambar saya dengan mata yang sebelah sepet lagi buruk dan menakutkan
terus,saya akan dikuarantinkan di rumah selama seminggu atau sehingga mata saya sembuh
ini adalah kerana saya tidak sanggup menemui teman-teman dan juga orang yang tidak dikenali dengan kondisi mata sebegini
sampai ketemu lagi.

Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting

8 commentaires:

il y a a dit…

sampai bertemu lagi.
sampai.
haha i swear ur so cute lah!

Anonyme a dit…

eh..salmon?
i want salmon..............

Iman Kamarudin a dit…

why am i cute?
because i said sampai ketemu lagi?
is that not right?

Iman Kamarudin a dit…

and its not salmon
eeewww i hate salmon
its escobar cod
or is it escalope?
ah
escobar escalope same difference

il y a a dit…

dey when i said u cute u just take it terima dgn hati terbuka ok dont byk soal.. man!

haha salmon is good la.. sedap gila..

like slurpee kategori ikan

thats not right.. tapi lebih kurang la

eh
no
eh
whatever la

Anonyme a dit…

salmon sedap..
amende ntah x suke salmon..

Iman Kamarudin a dit…

to the two of yousss
i hate salmon
i hate the fishy smell
i hate the fishy taste
its fish at the fishiest!
yech

il y a a dit…

ya la i think uve established that longgggg ago we already knew yada yada bla bla bla

haha